ابزار وبلاگ
} } //]]> maziyardl
به وبلاگ من خوش اومدین
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود نرم افزار رسانه تلویزیون اینترنتی ایران گیت - Irangate IPTV

 

دانلود نرم افزار رسانه تلویزیون اینترنتی ایران گیت - Irangate IPTV
تماشای سریال های نوستالژی و جدید ایرانی
به همراه آرشیو برنامه های ماه مبارک رمضان و دنیایی از فیلم و انیمیشن خارجی

فقط کافیست که به اینترنت متصل باشید:

با رسانه اینترنتی ایران گیت در هر زمان و هرمکان و حتی در مسافرت به راحتی تمامی برنامه های شبکه های تلویزیونی را بصورت زنده مشاهده کنید و از دیدن مجموعه ای از فیلمها و وسریالهای ایرانی و خارجی لذت ببرید.

امکانات جدید:
- سریال های نوستالژی و خاطره انگیز
- آرشیو فیلم و سریال های ماه مبارک رمضان
- دسترسی به آرشیو برنامه های یک هفته گذشته شبکه های تلویزیونی

فقط کافیست که به اینترنت متصل باشید:
با رسانه اینترنتی ایران گیت در هر زمان و هرمکان و حتی در مسافرت به راحتی تمامی برنامه های شبکه های تلویزیونی را بصورت زنده مشاهده کنید و از دیدن مجموعه ای از فیلمها و وسریالهای ایرانی و خارجی لذت ببرید.

امکانات جدید:
- هر ماه 100 عنوان از جدیدترین وبهترین فیلمهای روز دنیا با کیفیت HD
- بهترین وجذاب ترین انیمیشن ها وکارتون های روز دنیا بصورت HD
- دسترسی به آرشیو برنامه های یک هفته گذشته شبکه های تلویزیونی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: رسانه, رسانه اینترنتی, پخش برنامه های تلوزیونی, پخش برنامه های رادیویی, پخش فیلم, پخش ویدئو , دانلود نرم افزار , رسانه , تلویزیون , اینترنتی , ایران گیت - Irangate IPTV ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود Snagit v12.4.0 Build 2992 - عکس و فیلم برداری پیشرفته از صفحه نمایش

 

دانلود Snagit v12.4.0 Build 2992 - عکس و فیلم برداری پیشرفته از صفحه نمایش

ضبط و عكس برداری از صفحه‌ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش‌های الكترونیک مخصوصاً آموزش‌های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیک با محیط كار آشنا می‌شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش داده می‌شود. حال وجود یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش‌های الكترونیک كمک خواهد كرد.

Snagit محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب‌ترین و معروف‌ترین نرم افزار در زمینه‌ی عكس برداری از صحنه‌ی نمایشگر و انجام كارها و ویرایش‌های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط صفحه نمایش شما همراه با تمامی نشانه‌ها و هرچه كه به چشم می‌بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام‌تر ویرایش می‌كند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاشتن فیلم‌های ساخته شده از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول است.

قابلیت‌های كلیدی نرم افزار SnagIt:
- امكان ذخیره‌ی تصاویر با فرمت‌های مختلف از جمله GIF ،JPG ،BMP ،PNG و TIF.
- امكان ذخیره سازی فیلم‌ها با فرمت‌های PPT ،AVI ،MPG ،MPEG ،SWF و WMV.
- امكان قرار دادن افكت بر روی تصاویر و فیلم‌ها.
- امكان اضافه كردن متن به عكس یا فیلم مورد نظر.
- امكان كشیدن اشكال هندسی.
- امكان قرار دادن تصاویر مختلف بر روی عكس یا فیلم ضبط شده.
- امكان استفاده از فایل‌های برنامه‌ی Camtasia Studio.
- امكان استفاده از چندین افكت مختلف روی متن.
- امكان ذخیره ی عكس‌ها با فرمت PDF.
- امكان ویرایش تصاویر با فرمت SGI.
- امكان دانلود افكت‌های بیشتر.
- امكان ضبط فیلم به صورت پنهان.
- سازگاری کامل با انواع نسخه‌های ویندوز.

اما چه چیزی باعث تمایز و برتری این نرم افزار نسبت به سایر برنامه‌های مشابه می‌شود؟
همانطور که می‌دانید برنامه‌های زیادی در سطح اینترنت هستند که می‌توانند از صفحه نمایش عکس و فیلم برداری کنند، پس چه چیزی باعث محبوبیت بیشتر این نرم افزار می‌شود؟ در این قسمت برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه به شما معرفی می‌کنیم.

- قابلیت Scrolling Capture یا عکس برداری از صفحات طولانی:
تاحالا برایتان پیش آمده که بخواهید از صفحه خاصی عکس بگیرید اما متوجه شوید که صفحه مورد نظر شما بسیار طولانی است و به اصطلاح باید دستی Scroll شود؟
در این شرایط عکس برداری از صفحه نمایش فقط قسمتی را از صفحه ذخیره می‌کند که دقیقاً روبروی شماست و امکان عکس برداری از ادامه‌ی صفحات طولانی وجود ندارد و شما مجبور می‌شوید به طور دستی چندین عکس تهیه کنید.
اما با برنامه Snagit می‌توانید یک عکس کامل و بزرگ از تمام صفحه مورد نظر تهیه کنید، حتی اگر نیاز به Scrolling باشد، برنامه به طور خودکار صفحه را Scroll کرده و از تمام محتویات صفحه عکس برداری می‌‌کند و در قابل یک فایل به شما ارائه می‌دهد.

- قابلیت Text Capture یا عکس برداری متنی:
بعضی وقت‌ها ممکن است در یک صفحه و یا داخل یک عکس مقدار زیادی متن نوشته شده باشد که قابل استخراج نباشد و شما بخواهید به متن داخل عکس دسترسی پیدا کنید و آن را ویرایش کنید.
در چنین شرایطی برنامه Snagit قادر است تا با شناسایی و تشخیص متون داخل یک عکس یا یک صفحه، تمام متن‌ها داخل آن‌ها را در قالب یک فایل متنی یا TXT به شما ارائه دهد که به سادگی نیز قابل ویرایش است.

- دارا بودن ویرایش‌گر پیشرفته‌ی Snagit Editor:
برنامه Snagit در کنار تمام قابلیت‌های بی‌نظیر خود یک برنامه قدرتمند دیگری به نام Snagit Editor نیز دارد که یک نرم افزار فوق العاده در ویرایش انواع تصاویر و فیلم‌های ضبط شده است.
امکانات ویرایش‌گر این برنامه شاید به پای Adobe Photoshop نرسد ولی هر آنچه که برای ویرایش حرفه‌ای یک تصویر نیاز است را فراهم کرده است.
از مهم‌ترین ویژگی این برنامه ساده بودن کار با آن است، کار با ویرایش‌گر برنامه بسیار آسان و زیبا و عاری از هرگونه پیچیدگی‌های Adobe Photoshop است به طوری که یک کاربر ساده نیز می‌تواند آن چه را که می‌خواهد پیاده سازی کند.
لازم به ذکر است که Snagit Editor یکی از پیشرفته‌ترین ویرایش‌گرها در ضمینه گرافیک پیکسلی است، ابزارهای دقیق پیکسلی این برنامه این امکان را به طراحان می‌دهد تا در مدت زمان کوتاهی بتوانند عکس‌های مورد نظر خود را ویرایش کنند.

- سازگاری کامل با نرم افزارهای مجموعه Microsoft Office:
این برنامه به همراه خود افزونه‌های لازم برای همگام سازی با برنامه‌های آفیس را نیز نصب می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از این نرم افزار قدرتمند در مجموعه آفیس نیز بهره‌مند شوید.
این قابلیت ابزاری همانند عکس و فیلم برداری خودکار از صفحات آفیس، ذخیره حرکات انجام شده یا Macro و یا عکس برداری در لحظه ایجاد هرگونه تغییر و غیره را به شما می‌دهد.

- پشتیبانی از انواع شبکه‌های ابری:
این برنامه به طور پیش فرض کاملاً از Google Drive پشتیبانی می‌کند و این امکان را می‌دهد تا با سایر شبکه‌های ابری نیز هماهنگ شده و بتوانید فایل‌های مورد نظر خود را به صورت خودکار در آن‌ها ذخیره کنید.

- پشتیبانی از دستگاه‌های جانبی نظیر موبایل:
این برنامه همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با اتصال موبایل خود بتوانید فایل‌های داخل آن را نیز ویرایش کنید و یا مستقیماً فایل‌های خود را در آن ذخیره کنید، این قابلیت باعث می‌شود تا شما را از نصب برنامه‌های اضافی برای این کار بی‌نیاز کند.

Snagit delivers customized screen captures with the press of a hotkey. SnagIt is the only screen capture software that captures images, text, and video from your Windows desktop. Effortlessly produce perfect graphics and video with this complete capture solution.
Now, with SnagIt add-ins, you can put SnagIt right in your toolbar! SnagIt's new add-in toolbars provide quick access to the most common capture features right from within Word, PowerPoint and Explorer.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- 2.4 GHz single core processor (2.4 GHz dual core required for video).
- 1 GB of RAM (2 GB required for video).
- 125 MB of free hard disk space. - Internet Explorer 8.0 or later.
- .NET 4.0 or later required for video.
- Video capture on Windows 7 requires Windows 7 supported video and audio hardware.
- Video capture on Windows 7 N requires the Media Feature Pack for Windows 7 N.
- Snagit add-ins for Microsoft Word, Excel, PowerPoint and Outlook works with Office 2000, Office XP or later.
- Snagit requires Active Accessibility 2.0 to capture links from web pages.
 

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: TechSmith
قیمت: 47.95 یورو (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 78.4 مگابایت
تاریخ انتشار: 20:20 - 94/4/3
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: screen capture, اسکرین کپچر, ضبط صفحه نمایش, نرم افزار , دانلود Snagit v12 , 4 , 0 Build 2992 - عکس و فیلم , برداری , پیشرفته , از , صفحه نمایش ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود Adobe Flash Player v18.0.0.194 x86/x64 - نرم افزار مشاهده و اجرای فایل‌های فلش

دانلود Adobe Flash Player v18.0.0.194 x86/x64 - نرم افزار مشاهده و اجرای فایل‌های فلش

Adobe Flash Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های ویدئویی فلش را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Flash را اجرا کند.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.
این دو نرم افزار اگرچه هر دو ساخت کمپانی ادوبی می‌باشند، اما هدف از تولید آن‌ها متفاوت بوده است.  نرم افزار Shockwave Player زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی و مواردی از این دست، که این گونه از فایل‌ها در قالب فایل SWF منتشر می‌شوند؛ در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و باید حتماً Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.
اما Flash Player زمانی استفاده می‌شود که صرفاً یک فایل فلش تصویری قرار است به کاربر نمایش داده شود و هیچ گونه تبادلی بین کاربر و طراح صورت نگیرد، این گونه عناصر که معمولاً با پسوند FLV شناخته می‌شوند برای اجرا نیاز به برنامه Flash Player دارند که می‌توانید آن را نیز دانلود و نصب کنید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
- پشتیبانی از مرورگرهای مختلف اینترنت.
- پشتیبانی از انواع نسخه‌های ویندوز.
- امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و مرورگر.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: 32 بیتی, 32-bit, 64 بیتی, 64-bit, flash player, نرم افزار, x64, x86, اجراکننده فلش , دانلود Adobe Flash Player v18 , 0 , 0 , 194 x86/x64 - نرم افزار مشاهده و اجرای فایل‌های فلش ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود Mozilla Firefox v39.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

دانلود Mozilla Firefox v39.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- و ...

برخی خصوصیات جدید فایرفاکس:
- کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
-افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
- افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها
-بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
- افزایش سرعت رابط کاربری
- پشتیبانی از مک‌او‌اس‌ایکس
- بهبود اسکرول بار
- پایداری بیشتر مرورگر, ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: internet , internet browser , اینترنت , مرورگر اینترنت , نرم افزار , دانلود Mozilla Firefox v39 , 0 - نرم افزار , مرورگر , اینترنت , فایرفاکس , ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود بازی مافیا ۱ – Mafia 1

Mafia 1 | 1631 MB

 

دانلود بازی مافیا 1 - Mafia 1

توضیحات:  بازی اکشن مدرن و ماجراجویی بسیار زیبا و فوق العاده ای که با عرضه خود در سال ۲۰۰۲ انقلابی به پا کرد و نظر تمامی منتقدان بازی وب سایتهای مطرح دنیا را به خود جلب کرد. مافیا به دلیل گرایفک بالا و فیلم نامه و سبک بسیار زیبا و جذاب و نوآورانه بازی خود توانست در آن سال نمره وفوق عالی را از بسیاری از وبسایتهای نقدبازی برتر دنیا از آن خود کند. مافیا در سال ۲۰۰۲ توانست عنوان برترین بازی سال را از دید نظر بسیاری از افراد و اهالی فن از آن خود کند که افتخار بسیار بزرگی برای این بازی زیبا بوده است. علاقمندان به نسل جدید بازی های رایانه ای می توانند بازی بسیار مطرح پدر خوانده یا Godfather را بسیار مشابه و تقلیدی از این بازی بسیار جذاب نام ببرند. همچنین بازی بسیار محبوب GTA سبکی مشابه این بازی دارد و هوادارن این دو بازی بسیار پرطرفدار مطمئنا از بازی مافیا لذت خواهند برد…

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , hellp بازی , بازی pc کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: بازی Mafia 1, بازی مافیا 1, دانلود بازی, دانلود بازی مافیا, دانلود بازی کامپیوتر ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar
 
دانلود LINE – نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان
 
LINE | 20.61 ، 1.63 ، 25.7 MB

line

(۹۳/۴/۱) تغییرات:

به روز شدن نسخه اندروید (نسخه ۴٫۵٫۳ )

 (۹۳/۱/۲۷) تغییرات:

به روز شدن نسخه آیفون ، آیپد وآیپاد (نسخه ۴٫۰٫۱)

اضافه شدن نسخه جاوا مخصوص گوشی های نوکیا سیمبیان

 LINE  یکی از  نرم افزارهای موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان می باشد که امروز در ارم دانلود می خواهیم جدید ترین نسخه های ارائه شده برای گوشی های اندروید و آیفون  و جاوا برای گوشی های نوکیا و سیمبیان را برای شما قرار بدهیم. این نرم افزار را می توان جایگزین مناسبی برای نرم افزارهای مشابه همچون وایبر، دانست و  هم تراز با نرم افزارهای مشابه برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان همچون  WeChat ، KakaoTalk  دانست. هنگام استفاده از LINE، تماس تلفنی شما به هر کاربر LINE دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. هم چنین به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که LINE بر روی گوشی آن ها نصب شده است  اس ام اس رایگان ارسال کنید. از ویژگی های این نسخه های جدید می توان به اضافه شدن Albums برای ایجاد و ویرایش آلبوم عکس با یک دوست و یا در گروه ، دو روش اطلاع رسانی جدید، اعلام قطعی و وصل شبکه و بهبود کیفیت تماس های صوتی، اضافه شده  توابع Delete Massage ، Forward  و Save to Notes  و بهبود ویژگی های اصلی اشاره نمود.این مسنجر که  در ۵۲ کشور جهان رتبه اول بهترین نرم افزار کاربردی را کسب کرده است و هم اینک بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد را از دست ندهید.مزیت نسخه جدید به نسخه قبلی را می توان در  اضافه شدن هزاران شکلک جدید و بهبود عملکرد کلی دانست.

برای مشاهده و دانلودLINE  نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان به ادامه مطلب بروید :

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , موبایل , ,
برچسب‌ها: LINE, ارسال پیامک رایگان, برقراری تماس رایگان, دانلود LINE برای آیفون, دانلود LINE برای اندروید, دانلود LINE برای سیمبیان, دانلود LINE برای نوکیا, دانلود اپلیکیشن آیفون, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود نرم افزار موبایل ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود بازی بی نظیر ۵ GTA یا Grand Theft Auto: San Andreas – اندروید

Grand Theft Auto: San Andreas | 10.2 ، 1070 MB

سری بازی GTA  یا Grand Theft Auto یکی از بازی های معروف و پرطرفدار جهان آزاد است که این بار نسخه جدید این بازی تحت عنوان  Grand Theft Auto: San Andreas توسط  شرکت معروف  Rockstar Games  برای سیستم عامل اندروید نیز تولید شده است. در  San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید چیز دیگری ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه رابطه برقرار می کنید و از هر راهی برای پول درآوردن باید استفاده کنید. نسخه ی جدید این بازی  با تغییرات بسیار چشم گیری از جمله گرافیک ، جزییات کاراکترها ، ماشینها ، محیط بازی ،قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همراه بوده و این نسخه از بازی را به یک شاهکار تبدیل نموده است.ینک دانلود فایل apk  بازی  Grand Theft Auto: San Andreas در قسمت یک لینک های دانلود و لینک دانلود دیتای بازی در قسمت دو لینک های دانلود  مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید با سیستم عامل ۲٫۳

برای مشاهده عکس های بیشتری از بازی به ادامه مطلب بروید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی موبایل , بازی و کرک , موبایل , ,
برچسب‌ها: Grand Theft Auto: San Andreas, دانلود Grand Theft Auto: San Andreas, دانلود Grand Theft Auto: San Andreas برای اندروید, دانلود GTA5, دانلود بازی GTA, دانلود بازی GTA برای اندروید, دانلود بازی اندروید ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود بازی ندای وظیفه Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty 4: Modern Warfare | 3764 MB

 

توضیحات: نسخه جدید از سری بازیهای Call of Duty با سبک و موضوعی جدید و جذاب در مراحل اولیه بازی Call of Duty 4 شما با داستان مخوف و سهم گین روبرو میشوید که شامل مراحلی برای آمادگی شما از جنگ و ورود به دنیای جدید سری Call of Duty میباشد. داستان ابتدایی بازی Call of Duty که مشخص شده است بسیار کوتاه اما روشن کننده برخی ابهامات در مورد وقوع جنگ میباشد یک وطن دوست روسی بنام Zakhaev می خواهد آزادی و ملت گرایی شوروی سابق را به روسیه بازگرداند و با کمک نیروهای مافیا و سازمان های دیگر به غرب یا همان آمریکا حمله کند او برای تحقق یافتن اهداف خود به یاری فردی نیاز داشت که در نهایت برای همکاری نزد فردی به نام Al-Asad در خاور میانه میرود و با کمک او یک گروه تروریستی را کمک مالی می کند….

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , hellp بازی , بازی pc کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: Call of Duty, دانلود بازی, دانلود بازی ندای وظیفه, دانلود بازی ندای وظیفه Call of Duty 4, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی کامپیوتری ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 Extended v13.0

Adobe Photoshop CS6 Extended v13.0 x86/x64 | 1433 MB

دانلود نرم افزار فتوشاپ ،ویرایش حرفه ای عکس Adobe Photoshop CS6 Extended v13.0

نرم افزار Adobe Photoshop Cs6 یکی از جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. Adobe Photoshop Cs6 کامل ترین نرم افزاری که می توان در زمینه ویرایشگر های تصاویر از آن یاد کرد می باشد ؛ ابزاری فوق العاده کامل و البته بسیار گران قیمت که در سراسر جهان اگر معروف ترین نرم افزار نباشد یکی از مشهورترین ابزارهایی است که تا به حال عرضه شده است. حالا که ۲۰ سال از تولید این نرم افزار می گذرد Adobe با کنار هم قراردادن مجموعه ای از امکانات و تجربیاتی که در طول این چند سال گردهم جمع آورده نسخه ی جدید فتوشاپ را کامل تر از گذشته عرضه نموده است. این نسخه ی جدید شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند.و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است.طیف گسترده رنگ ها ، استفاده از قابلیت Tab Browsing برای انتخاب و جا به جایی سریعتر میان عکس ها ، شکل های مختلف استفاده از نرم افزار ، استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فرمت ها در ویرایش تصاویر ، اضافه شدن قابلیت های جدید برای ترسیم های برداری و نقشه ای بخش های دیگری هستند که در Adobe Photoshop به چشم می خورند. همچنین این نسخه از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم امکان تایپ متون فارسی وجود دارد. یشنهاد می کنیم حتما این نسخه متفاوت را دانلود کرده و مورد آزمایش قرار دهید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی نرم افزار فتوشاپ را از سایت ارم دانلود دریافت نمایید…

برای مشاهده ی قابلیت های کلیدی  و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب بروید…

قه فعالسازی این نرم افزار به قسمت اطلاعات دانلود مراجعه کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , اموزش , ,
تاریخ : یک شنبه 17 دی 1391
نویسنده : maziyar

دانلود ASP.NET Essential Training - آموزش ای اس پی دات نت

دانلود ASP.NET Essential Training - آموزش ای اس پی دات نت

ASP.NET یک چارچوب کاربردی Web است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه گردیده تا برنامه نویسان بتوانند برای ساخت سایت‌های Web و برنامه‌های Web پویا وسرویس‌های Web پویا وسرویس‌های Web XML از آن استفاده کنند. این بخشی از زیر ساخت.NET مایکروسافت و جانشینی برای تکنولوژی صفحات سرویس دهنده فعال (ASP) است. ASP مبتنی بر زبان های مشترک در حال اجرا است که به برنامه نویسان اجازه می‌دهد کدهای ASP را با استفاده از هر زبان Framework.NET بنویسند.

در دوره آموزشی ASP.NET شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان قدرتمند آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- ذخیره سازی داده ها با سرور SQL 2008
- استفاده از کنترل GridView برای ارائه و ویرایش داده های پویا
- ایجاد یک سیستم ورود داده
- پیوست فایل های سی اس اس اکسترنال
- ایجاد صفحات برای ورود و تأیید هویت بازدید کنندگان
- نصب و راه اندازی سرویس های اطلاعاتی اینترنتی بر روی ویندوز ایکس پی و ویندوز ویستا
- توسعه ی یک وب سایت ای اس پی دات نت بر روی IIS

Thousands of businesses have used ASP.NET to build professional, dynamic web sites. In ASP.NET Essential Training, web developer David Gassner demonstrates the tools needed to build and deploy a dynamic site using ASP.NET 3.5. Covering everything from installing and configuring Visual Web Developer 2008 and SQL Server 2008 Express, to creating web form pages, this course is designed to give beginning and intermediate developers hands-on experience.

ore info (open/close

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: اموزش , ,
برچسب‌ها: دانلود ASP , NET Essential Training - آموزش , ای , اس , پی , دات , نت , ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید